Det er bare oss – de ufullendte

IMG_4066

Hei, det er altså bare oss. Noen av de foreløpig ufullendte. Ja, det finnes flere av oss. Vi var bare de som lå øverst i strikkekurven (nei, for å være ærlig, vi lå i sofaen). Hvorfor vi er ufullendt? Det er vel fordi Mor ikke har nok tid, ikke har nok disiplin, ikke er strikkemonogam nok. Eller man kan snu det til noe positivt, det er fordi hun er for kreativ, for effektiv, for full i virketrang. Noe sånt. Faktum er at alle disse plaggene er på vei til å bli Malsen og Mor-mønstre. De fleste av disse, og enda noen til, er til teststrikking hos dyktige strikkedamer rundt omkring i Norge.

For de som liker mønstrene mine, så er det særskilt grunn til å glede seg til Elin-genseren blir publisert. Noe mer anvendelig skal man lete lenge etter!

7 kommentarer »

  1. Fragaria said

    Siden du sier «foreløpig ufullendte» syns jeg det lover bra. Ikke oppgitte, altså! Da er det vel alltid råd! Tenk på de stakkarene som ikke vet hva de skal strikke når de feller av på et prosjekt? (Ja, de finnes!)
    Jeg synes alltid det er så rart at du har prosjekt-haug i sofaen! Er dine to samboere mer forsiktige enn mine, tro? Her må jeg vokte godt så ingen legger sure tær eller pizzastykket eller legoen sin på strikketøyet. Så da må det plasseres vekk i kurv eller pose for hver gang.

    • Malsen said

      Fragaria: disse er langt fra oppgitte, dette blir Malsen og Mor mønster når bare modellene er ferdig teststrikket🙂 Men jeg har minst like mange oppgitte liggende også. Det er altså fremdeles balanse i universet😉 Angående familie og sofa: de bryr seg svært lite om prosjektene mine, tror de er så vant til å se dem overalt at de bare ignorerer dem😉

  2. Greta said

    MSSE FLOTT HER. Du ahr ein stor sofa da, siden dei kan ligg ei sofaen mellom kvar gang du strikker på dem. vår er liten, så der kan ikkje noko ligge. Det betyr ikkje at eg ikkje har noen ufoer. Men det er bare småplagg hehe. Må vel ta ein titt på dei snrt også. Snart. No skale g gå å strikke på koftebestillingen min. Fikk 3 storebestillinger etter at det ikkje vart noko av prosjektet vårt, så da gjorde det ikkje noko for min del. Synd for deg hehe. Neida tuller. Ha ein flott dag videre

    • Malsen said

      Greta: så kjekt at det kom flere store bestillinger! Koften du strikker på nå er jo kjempelekker🙂

  3. torirot said

    Spennende…..

  4. Anne Marie said

    Så mange fine farger! Gleder meg til å se sluttresultatet.

  5. Isa said

    Så spennende med nye oppskrifter, ser veldig lovende ut! Godt å se det er flere som har masse prosjekter på gang, og at du har vinklet det til noe positivt!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

