Garnprat og litt barneskrål

Pinneguri aka Ann Myhre aka damen bak Sinnasauen, Hverdagsjakka og Slumreteppet Unni, gir ut strikkepodcast et par ganger i måneden. Det er hyggelig og informativ strikkeradio, hvor Ann snakker med ulike personer om emner som strikkefasthet, geriljastrikking og ikke minst garn og ull.

I siste episode av Pinneguris podcast er det meg hun snakker med – småbarnsmoren med garnbutikk og en designerspire i magen. Hvis du har lyst til å høre på samtalen vår, så finner du den her. Og den lille gnomen som støyer og skråler et par ganger underveis, det er sønnen min, som mener at mamma skal være mamma og ikke strikkebutikkradiodame på dagtid!

Takk til Ann for at jeg fikk bli med i podcastens verden!

4 kommentarer »

  1. Marianne said

    Koste meg veldig med denne episoden på føremiddagen i dag. Spennande å få eit lite innblikk i utviklinga av butikken :o)

  2. Veldig moro å høre stemmen din, og tankene rundt butikken! fikk jammen lyst til å ta en Bergenstur og kikke på lageret og.

    • Malsen said

      Hjertelig velkommen skal du være🙂

  3. Anne Marie said

    Tenk at jeg var i barnedåp i Bergen denne helgen og ikke kom på å stikke innom butikken din. Nei og nei. Nå må jeg snart planlegge ny Bergenstur.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

