Strikkeåret 2013

bildwe

 

2013 var ikke et ubetinget godt strikkeår for min del. Halve året hadde jeg en nysgjerrig ettåring som ikke kunne gå, men forlangte å bli transportert rundt av sin mor i stedet. Den andre halvdelen av året hadde jeg en turboaktiv toåring som sprang og klatret rundt i ulike heseblesende øvelser som satte hjertet i halsen på samme mor. I tillegg begynte jeg å jobbe igjen, omtrent samtidig som Malsen og Mor skiftet plattform for nettbutikken og fikk inn kasse- og lassevis med nye garnsorter. En liten tv-opptreden, sånn på tampen, og ny vind i seilene på strikkemønsterproduksjonen ble det også tid til.

Men altså ikke SÅ MYE strikking på privaten. I 2013 hadde jeg lyst til å bruke litt mer av garnet jeg har stuet vekk i kasser og skap hjemme, og jeg klarte da i det minste å kverke 710 gram. Mesteparten gikk med til et fargerikt teppe til barnevognen – og det var skikkelig årgangsgarn! Så alle monner drar. Selv om jeg nok har kjøpt inn mer enn 710 gram til de samme kassene og skapene i løpet av året. Jeg er ikke stor fan av nyttårsforsett, men jeg tenker at jeg i alle fall skal prøve å bruke enda mer av klesskapgarnet i 2014. Og kanskje begrense de private innkjøpene enda litt mer. Vi får se om et år🙂

 

1 kommentar »

  1. Greta said

    man har hendene fulle når naårman har sånn ein hærlig pode i heimen.Og du ahr røkke vireklig mye uansett. Spennde å sjå kva du legger ut i året som kommer. klem

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

