Nesten klar

IMG_3448

Akkurat nå er denne praktiske saken på testpinnene til en veldig kompetent strikkedame og håpet er at mønsteret er klart innen ganske kort tid. Den blir en del av en serie med praktiske og gode barneplagg – klær som glade unger kan leke i! Vi har tatt leketesten i dag, og ja, genseren fungerer!

IMG_3465

Jeg holder ellers på å oppdatere Malsen og Mor-mønstrene som allerede er publisert. De vil fortløpende bli lagt ut på Malsen og Mors mønsterside, i tillegg til at de er tilgjengelig via Ravelry. Det blir nok litt rot og lenker som ikke fungerer nå mens jeg holder på å jobbe med det, men det blir bra til slutt! Skulle du ikke finne et mønster, så kan du gi meg en lyd på butikk@malsenogmor.no, facebook-siden vår eller i kommentarfeltet her, så skal vi få orden på det.

3 kommentarer »

  1. Greta said

    såg ut som ein praktsik og flott genser det der. Må tenke litt barnehagekle til Trym til neste høst eg og tenker eg. Eller mammaen må tenke og velge ut kva mormor skal alge. Har fått lang liste no fremover. Skjønn gut i fin genser

  2. frksnupp said

    For en skjønnas i fin genser!

  3. Rigmor said

    Den var stilig!!!!! Den tror jeg at må på pinnene etter hvert🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

