Pågangsmot

feriegarn

Med tanke på lange kvelder på hotellrommet etter at Småen var i seng, brukte jeg en god del kostbar pakketid til å fundere på hva jeg skulle strikke på vår første storbyweekend med barn. Jeg landet på at det var lurt å ha med en del alpakka, for dette er jo et tynt og drøyt garn som gir mye strikketid fra et nøste som ikke tar allverdens plass i kofferten. Men det er klart, reiser man på ferie med en liten en som legger seg klokken åtte, så blir det jo mange timers strikketid på kvelden. Da kan man jo gå tom for den drøye alpakkaen. Dermed mente jeg det var lurt og nødvendig å ha med garn til et ekstra prosjekt. Sånn en tre nøster babyull, for eksempel.

Ja. Jeg fikk jo strikket noe i løpet av helgeturen.

feriegarn2

6 kommentarer »

  1. Frk.Badegakk said

    Hihi! Viktig å ha nok garn ja! Nailed it!

  2. Synnøve said

    Hahah, jeg kjenner meg SÅ godt igjen!! Tenk å være på ferietur og gå fri for garn… Verden ville nok gått under🙂

  3. Hanne said

    Hadde du IKKE hatt det med, skal jeg vedde for at du hadde savna noe å arbeide med. Slik er det alltid!

  4. Greta said

    hehe, den var ikkje verst den der da. Kjenner emg att eg også

  5. Men det er jo krise å gå tom! Så helt fornuftig pakket!

  6. mimouna said

    *fnis* At ALLE som kommenterer kjenner seg igjen sier jo sitt. Å gå tom for garn er en fryktelig tanke.

    God sommer til deg og dine!😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

