En ny liten venn

Vi har fått et nytt medlem i familien – hils på Veslemalsen! Veslemalsen er laget på spesialbestilling av den flinke damen som står bak Blåbærbutikken på Epla. Hun lager de søteste ulldyrene jeg har sett, fantastiske kaniner, dinosaurer, en kul blåhval og ikke minst sesongriktige små julemus. Plutselig en dag forsto jeg at damen jeg skulle levere garn på døren til faktisk var selveste Blåbær, og derfra gikk det ikke så mange dager før jeg lurte på om det var mulig å få sin helt egen Veslemalsen i resirkulert ull. Og som dere ser, det var det heldigvis!

 

 


Ta en kikk i Blåbærbloggen, der er Malsen dokumentert ute på tur i skogen. Her hjemme hos oss får han en litt mindre fredelig tilværelse, han blir dratt i halen, slengt veggimellom og i det hele tatt. Han tar det med godt humør!

5 kommentarer »

  1. Den var jo helt skjønn! Malsen ser fornøyd ut og med god grunn. Enda mer fornøyd var jo den lille karen på gulvet, for en hjerteknuser!🙂

  2. mimouna said

    Så koselig, han lignet jo også! 😀

  3. Marianne said

    Hei!
    For ein triveleg blogg. Hit kjem eg tilbake – ofte.

    Eg har alltid innbilt meg at Malsen og mor var dansk garn, og hadde manna meg opp til å bestille litt til ei julegåve etter å ha sett flotte prosjekt på Ravelry. Masse lekre fargar :o) EIn eller annan linka hit til bloggen, og
    så finn eg ei dame i sognebunad, med tilknytning til Vetlefjorden, som står bak denne garnbutikken. Artig! Eg har hatt mine sommarferiar der, eg og.

    Håpar berre at Malsen ikkje har for mykje kontakt med garnet – tåler veldig dårleg katt, nemleg. Legg inn ei bestilling og ser korleis det går.

    • Malsen said

      Så trivelig at det er flere som har gode sommerferieminner fra Vetlefjorden🙂 Malsen har ikke hatt kontakt med garnet overhodet, lageret vårt er på et helt annet sted enn der vi bor.

      • Marianne said

        Søskenbarn, besteforeldre og jordbær. Hjort på bøane, bading i fjorden, småflyndrer på sandbotn.

        Så bra! Då er det berre å velje i alle dei lekre fargane.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

