Vil du følge oss på facebook?

Mor får kjeft av forretningsføreren

Malsen har i det siste gjort meg oppmerksom på at det er håpløst gammeldags å ikke benytte seg av muligheten til å ha en egen facebookside til bloggen. Han gikk endatil så langt som til å antyde at jeg nok ville få drivkraft til å blogge litt oftere om jeg bare hadde et bedre system for å kringkaste innsatsen min. Og Malsen har jo som regel rett, det er ingen grunn til å late som om ikke det er sant.
Så nå kan alle som vil følge bloggen via facebook!

Malsen | 

2 kommentarer »

  1. Jeg svarte deg på bloggen, men kopierer svaret inn her også:

    Det blir i hvertfall litt mer komplisert med mønsterstrikk, og er det mye av det ville jeg nok gå for symaskin for sikkerhets skyld. Men jeg vet også at Pinneguri som har skrevet oppskriften, bare klipper, bretter og syr kanten inn bak uten å sikre maskene i det hele tatt. Da plukker hun opp knappestolpen før klipping. Så det er flere metoder å velge mellom.🙂

    Skal selvfølgelig «like» på Facebook også.🙂

  2. Greta said

    Følger deg eg veit du

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

