Intet nytt er godt nytt

Tusen takk for fine og støttende kommentarer på  forrige innlegg. Det hjelper å vite at dere tenker på oss. Situasjonen er uendret, den ene babyen har fremdeles for lite vann, men den har det etter forholdene bra. Prognosene er i følge legene fremdeles dårlige, men vi er positive og håper så sterkt vi kan at det skal gå bra. Babyene sparker og vi tar en uke om gangen. Jeg ligger på sofaen så lenge og gjør alt jeg kan for å unngå en infeksjon. Og i mellomtiden strikker jeg som besatt.

Jeg er heldig som har mye jeg liker å gjøre som passer fortreffelig med en tilværelse på sofaen. Lesing, strikking, surfing, film og i nødsfall litt bokføring. Det får i alle fall dagene til å gå. Jeg har i tillegg en mor som er pensjonist og som villig syr i knapper på det jeg strikker når hun er på besøk. Så sånn går nu dagan.

Det er også en fin ting at jeg har 25 kilo garn her hjemme, hvem skulle trodd at jeg noensinne ville si noe sånt? Foreløpig har det ikke vært noe problem å finne fristende garn til det jeg har lyst til å strikke. Det blir nok en nøyere presentasjon av strikketøyet etterhvert, foreløpig er jeg mest opptatt av å se haugen vokse. Da vet jeg at det har gått noen dager, og det er det aller aller viktigste akkurat nå. At dagene og ukene går og at ingenting skjer.

7 kommentarer »

  1. HusmorNom said

    Eit godt garnlager er veldig greit å ha, når ein må ta det heilt med ro.
    Eg krysser framleis fingrar og tær for deg, og dei to søte små!

    Stå på!!

  2. Krysser fingre og tær for dere jeg også! Håper alt går den rette veien nå. Stå på, og kos deg så godt du kan med strikkingen!

  3. Greta said

    vi er nok mange som krysser alt vi har av fingrer, tær , armer og ben for at du skal lykkes. Og eg trur du gjør det eg da. Er veldig overbevist. Ikkje noe er bedre enn å klare å strikke i ein slik situasjon. Og godt med eit garnlager å ta av. Tenker på deg. klem

  4. Sigyn said

    Har tenkt sånn på dere! Sender gode tanker og håper alt går bra🙂

  5. Strikkepanja said

    Intet nytt er godt nytt🙂 Det er kjekt å se at haugen vokser, jeg gleder meg til jeg kan komme på besøk igjen og titte nøyere på produksjonen. Regner med at det går veldig fint i morgen. Vi tenker masse på dere og de små som vokser i magen.

  6. Hanne said

    Lykke til! Er selv så heldig å være mamma til 2 på 2,5 år, jeg kjenner så følelsene du har…..

  7. Jeg håper at ukene og dagene går som de skal; stille, rolig og uten drama. Alle gode tanker sendes til dere!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

