Hei 2011

2010 var et år med store følelser, fra forventningsfylt lykke da vi giftet oss i april, til sjokk og sorg da Pappa døde i oktober. Alt i alt er jeg glad for å hilse 2011 velkommen. Blanke ark og et nytt håp om et rolig, stabilt og harmonisk år. Det må vel la seg gjøre.

En liten reise gjennom året som er gått:

Januar – Onkel Malsens hentedress

Og den passer fremdeles ett år etter:

 

Februar – Jeg er en liten tulipan

 

Mars – Vi hekler litt

 

April – Non, je ne regrette rien!

 

Mai – Professorvest til en liten gutt

 

Juni – Marius til jul

 

Juli – Flere vester

 

August – Luen som ingen ville strikke

 

September – February Baby Sweater

 

Oktober – stripete gensere

 

I november og desember har jeg kun drevet med strikketerapi, enkel strikk for fingre som måtte aktiviseres mens sjelen kjørte sitt eget løp. Det får bli et eget innlegg🙂

 

7 kommentarer »

  1. Greta said

    enklet år har med seg meir begivenhet på godt og vondt enn vi liker. Men summen vert som fotest god etter ei stund. vi må berre innstille oss og takle dei nye utfordringene.
    Du har fått laget mykje og utretta mykje i 2010. Når året er litt på avstand vil det du fikk til og utretta stå att sterkest. Det vonde det blir mindre vondt etter ei stund. Men det er tungt når sånt skjer det er det.
    Da er det godt med nye og ubrukte år, der ein kan finne att gleden og det fantastiske med å leve. Ha ein flott januar månad. klem

    • Unsepus said

      Takk for fine ord, Greta. Det er nok bare å ta tiden til hjelp og jobbe seg gjennom det – livet skal jo leves, med alle farger og fasetter.

  2. Merete said

    Med ønske om et godt 2011!

    Må innrømme jeg har kikket etter livstegn og tenkt på deg, pappa døde for fem år siden, og høytider er fulle av minner vi har sammen.

    • Unsepus said

      Tusen takk for fine ord. Julen var vemodig og rar, men samtidig ble det koselige dager sammen med familien. Men helt det samme blir det jo ikke noengang. Nå blir jo utfordringen å se fremover, noen dager er det vanskelig, noen dager føles det riktig…

  3. jr2010 said

    Nesten alt av strikketøyet publisert her var til oss :))) Så fantastisk❤

  4. Det er klokt å sørge når man er lei seg, og ikke feie følelsene vekk slik mange gjør i vår travle tid. Så det er bra å bearbeide sorgen og ta tiden til hjelp. Nå som dagene blir lysere og det går mot vår, håper jeg det blir lettere for deg. Ønsker deg alt godt og et fint og fredelig 2011!!!

    Så mye fint du lagde i 2010!

  5. Kom innom bloggen din på min bloggrunde i dag, likte den så godt at jeg la den til i blogglista min på bloggen min.
    Så mye fint du har laget i år, gleder meg til å følge med her.

    Med gode ønsker for det nye året.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

