Fredagspiff

Glamourbibliotekaren har innført begrepet glamorøs fredag i mitt vokabular. En glamorøs fredag som sådan er et ytterst subjektivt begrep – hva det nå enn er som gjør at dagen får en ekstra liten piff er per definisjon glamorøst nok til at det fortjener å nevnes.

For min del består det glamorøse ved dagen i dag i at jeg nettopp har spist en skål med norske og knallgode moreller – helt uten å tenke på hvor mye de kostet. I vesken har jeg et egostrikketøy som er til meg, meg og kun meg, strikket i garn som har marinert i lageret mitt i en to års tid. Snart skal jeg komme til duk og dekket bord og få middag servert av min mor. Og i kveld skal jeg kose meg med tre søte 9 måneder gamle trillinger. Bring the glamour on!

Hva gir din fredag litt ekstra piff i dag?

7 kommentarer »

  1. lise said

    Høres kjekt ut!

    Min fredag får absolutt en piff, jeg skal nemlig på konsert på Cacti i dag, med the Fellow – et ungt band som er veldig gode.

  2. HusmorNom said

    Eg trur min glamour få bli å prøve å finne noko fantastisk eg kan strikke med dei nye Symphonie wood-pinnane min… Kanskje Minas pyntevest? :o)

  3. Greta said

    Min kjære T inviterte meg til sen lunch i Førde kl 15.30. det må vel vere glamor vel. Nå skal eg snart sette emg og strikke litt på noe til emg sjølv. Kva garn er det der da?
    Kos deg Hele helgen

  4. Sigyn said

    Har bakt småkaker med havregryn, tranebær og valnøtter🙂 Og så hekler jeg på bølgeteppe i reste-baby-garn🙂

    God helg!

  5. Min piff i går var at je jobba som frivillig på konsert som ble arrangert av kompiser av meg. De heter Joker Event. Je brukes av dem til å jobbe med artister backstage. I går møtte je Karin Wright m/band og Vestlandsfanden og i dag blir det bl.a Stage Dolls. Ellers driver je med små sokker til venners barn. Hadde det med på konserten siden det går med en god del timer der, men rakk bare et par runder likevel. Musikk og folk gir meg piff! Trillinger høres spennende ut🙂

  6. Greta said

    Hei. Veret her er vel som ellers i «sommernorge2 veldig skiftende. I dag har det vore 23g og sol. men nå skyer det over. Ser foreløpig fint ut for dei nermeste dagene. håper dere får masse fint ver og muligheter til å gå i fjellet. har blitt lite av det på meg i år, enno, men det er jo ikkje forstein. er berre det at eg syns det er så kjekt å sykkle nå når eg får til det att.
    blir det for dårlig ver så får dere ta turen til Høyanger klem

  7. Takk for kommentaren på bloggen min! Sjal av Shetland soft burde du prøve ja! Blir herlig! Fargen på sjalet er Petunia. Det er Harunien som er strikka i Iris, – men det kan jeg ikke blogge enda siden det er en gave. =)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

