Minas perlevest

Jeg får vel innrømme at jeg er en person som blir ganske Vridd og Vrang når jeg strikker etter oppskrift. Som regel liker jeg meg best når jeg kan prøve å strikkerealisere idéer jeg har hatt eller fine detaljer jeg har sett på bilder. Og på denne måten kom idéen til Minas perlevest til. Dette blir en Vridd og Vrang-oppskrift snart, den må «bare» renskrives og flikkes litt på. Selve vesten er tiltenkt en ung frøken ved navn Mina, den prikk like søsteren til Fionavest-eieren fra forrige innlegg. Faktisk har jeg tenkt å prøve å bestikke henne til å være modell for oppskriften, så jeg håper hun er en frøken med sans for deilig ull.

Følg med i Vridd og Vrang-bloggen hvis du har sans for vesten, den (og noen andre spennende oppskrifter) dukker opp der veldig snart🙂

5 kommentarer »

  1. Sigyn said

    Så fin den ble!🙂

  2. rigmor said

    denne var jo virkelig herlig!!! Ha en flott lørdag videre🙂

  3. Greta said

    Det må eg huske på. liker å lese eller prøve å lese oppskrifter på ting eg liker og så lage den etter eget forgodtbefinnende. Av og til ordrett etter oppskrifta også så klart. Har noen bestilt akkurat en sånn så må dei jo få det.

    vesten eller toppen som eg vil kalle den, vart veldig fin
    ha ei flott ny uke

  4. Den vesten/toppen var knallsøt!!!!!!Me likey!
    Jeg strikker sjal til min mamma i Shetland soft lilla iris og er sykt fornøyd med fargen btw!!!!!

  5. Margrethe said

    Så utrolig fin den var! Jeg er helt forelsket i Shetland Soft garnet, jo mer jeg strikker av det, jo finere blir det. Dobbelt har jeg også forsøkt det og det blir deilig og lett, det også. Fine garnet, altså🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

