Malsen og Mor elsker garn

I det siste har vi med jevne mellomrom begynt å ha åpent lager hos Malsen og Mor. Det vil si, Malsen er ikke til veldig stor hjelp, han fjaser rundt i skogen hjemme og jakter på skjærer og annet småsnacks, mens det da altså er Mor som ønsker kunder velkommen i lageret.

Det er et veldig godt tidspunkt å begynne med åpent lager nå, for vi har et vanvittig godt fargeutvalg i hyllene for tiden. Det er faktisk blitt sånn at det er vanskelig å finne rett fargenyanse uten å ta en kikk på navnelappen som ligger under hver stabel.

Det er omtrent et år siden Malsen og Mor ble startet nå – og det har vært veldig gøy! Det var et stort steg å bestemme seg for å drive med garnimport og nettsalg i tillegg til 100% jobb på dagtid, men jeg angrer ikke. Vi har mange utrolig kjekke kunder og det er herlig å ha rader med garn i nydelige farger.

I kveld er det åpent lager igjen, mellom 17:00 – 19:00. Dersom du holder til i Bergen er det bare å ta en tur!

17 kommentarer »

  1. Lykkelinn said

    Åh, så morsomt å se lageret ditt! Det må være en drøm for en strikkegal å ha sånne hyller, men du kan kanskje ikke forsyne deg så mye du vil selv? Håper det er lov med litt svinn, i hvert fall…😉

    Skulle gjerne vært innom deg i dag, men det er litt for langt fra Oslo til Bergen, selv om det handler om garn. Kos deg med kunder, i hvert fall!

    • Unsepus said

      Ja, det kan vel bli litt langt å ta turen fra Oslo😉 Det er både en drøm og et mareritt å ha sånne hyller, det er ikke nok tid i hele verden til å få realisert alle de gode ideene man får når man står blant alle de fargene. For ikke å snakke om at det private garnlageret hjemme knapt beveger seg😉

  2. mono said

    Ooooooooh! Så mange lekre farger!!!!! =)

    • Unsepus said

      Ja, vi har rundt 70 farger i Shetland soft inne nå (ikke riktig alle er på plass i nettbutikken ennå, men det kommer etterhvert).

  3. 70 farger??!! Åh, der skulle jeg gjerne ha vært! Har sett på alle de fine fargene i nettbutikken – og skulle ønske jeg ikke hadde så mye garn fra før…
    Det hadde vært snadder med et fargekart ….

    • Unsepus said

      Jeg vet det, og jeg ser på mulighetene for å finne en litt mer effektiv måte å lage fargekartene på. Forhåpentligvis snart😉

  4. Greta said

    Syns du kunneha opent lager en gang eg er i Bergen eg😦. Det er desverre ikkje så ofte som eg skulle ønske. Masser herlige farger. Noe å drømme om. håper du får mye besøk og masse salg. klem

    • Unsepus said

      Det er klart jeg kan ha åpent lager en gang du er i Bergen. Bare si i fra, så skal jeg se hva jeg kan få til😉

  5. Hespetre said

    Jeg syns du kunne reist på turné, jeg.

  6. Merete said

    Enig med Hespetre! Hva med sentrale Helgelandskysten?

    Sikle, sikle!

  7. Camilla said

    Så kjekt med ope lager. Skulle gjerne ha kome, men kjem ikkje til Bergen før i neste veke.

  8. Matja said

    Ååååh,så mye lekkert garn.Sikler her jeg sitter.Skulle så gjerne ha vært der,men jeg jobber hver torsdag kveld.Ønsker deg et vanvittig godt garnsalg:)Ha en fin kveld:)

  9. HusmorNom said

    Tusen takk for hyggeleg handel i dag!

    Eg har allerede begynt å strikke på det eine nøstet.

    Eg er litt skremt over at eg klarte å reise heim med ikkje mindre enn 24 nøster Shetland Soft… :o)

    • Unsepus said

      Psss…. det er jo ingenting det🙂 Du kommer til å bli hektet😉

  10. Ruth said

    Å! Så masse herlig garn. Og så jeg som liksom skal ha garnkjøpestopp en stund. Jeg vet ikke om jeg greier. 😉

    Hvordan var det nede i Cumbria? Jeg ønsket å dra selv, men så var vi jo borte akkurat da. Er det ikke snodig med været i Skottland? Det må være en eller annen form for straff. Det har vært utrolig rokk og regn her de siste par dagene.

    Ha en herlig helg.

  11. Moan said

    Hadde jeg bare bodd i Bergen… Tror ikke nevøen som studerer i Bergen er serlig hissig på å hjelpe tanta med garninnkjøp (ennå.. ;-))

  12. Siena said

    Fantastiske farger – skulle gjerne bodd nærmere Bergen og kommet og sett på herlighetene!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

