7 ting du ikke trenger å vite

Husmornom har gitt meg Kreativ blogger prisen som går rundgangen på mange blogger for tiden. Jeg vet ikke om den er velfortjent, for det er ikke alltid jeg føler meg så veldig kreativ. Helgen er riktignok et godt tidspunkt for kreativitet, for da har jeg fri og masse deilig tid å bruke på strikking og annet.

Med til prisen hører det til å fortelle syv «interessante fakta» om seg selv. Finnes det syv ting om meg som er interessante nok til å fortelle, men som dere ikke allerede vet gjennom å ha lest bloggen min?

Vi får prøve. Etter å ha konsultert Malsen er vi kommet frem til følgende syv fakta som vi syns det kan være verdt å dele:

1. Jeg er den eneste jenten i en søskenflokk på fire og jobber som eneste kvinne på en arbeidsplass med 15 menn.

2. Da jeg bodde i utlandet var smågodt den matvaren jeg savnet mest fra Norge.

3. Noen ganger later jeg som jeg sover når Malsen vekker oss klokken seks om morgenen og har lyst til å slippes ut.

4. Jeg har en gang blitt bedt om å forlate et utested i Edinburgh fordi jeg danset så plasskrevende at de andre gjestene ble forstyrret.

5. Da jeg var liten lagde jeg så van(n)vittig med oppstyr når jeg skulle vaske håret at alle brødrene mine pleide å sørge for å ikke være hjemme når jeg hadde badedag.

6. Hver gang vi skal se en film hjemme pleier jeg å foreslå «American Gigolo» med Richard Gere. Jeg har eid filmen i minst 5 år. Vi har ennå ikke sett den.

7. Om 70 dager skal jeg gifte meg. Jeg aner ennå ikke hva jeg skal ha på meg.

Egentlig skal jeg vel gi prisen videre til syv nye blogger, men jeg tror jeg heller oppfordrer de som har lyst til det til å være med på eget initiativ.

3 kommentarer »

  1. Ååååå det serviset er veldig veldig fint! Så på det til mamma egentlig. Og dro hun ned i butikken for å vise hvor vakkert det er! Så jeg vet akkurat hvilket servise du snakker om!

    Til pent har vi serviset som min kjære begynte å samle på, helt enkelt og ditto vakkert. Jasper Conran Wedgwood ( Bildelink: http://www.channel4.com/4homes/images/mb/Channel4/4homes/design-and-style/shopping-guides/white-dining-sets/14-Wedgwood-Jasper-Conran-lg–gt_full_width_landscape.jpg )

    Takk for kjempehyggelig peptalk angående interiørsmaken vår. Vi har også ledig plass til bokhyller. Takk og lov. For jeg har enda en haug kasser som ikke er pakka ut… hehe…=P
    Hvis alt hos meg hadde vært hvitt hadde jeg mista livsgnisten etterhvert tror jeg. Jeg synes det er veldig pent og delikat hos mange andre men jeg kunne nok ikke bodd i det på sikt…

  2. Hespetre said

    Så spennende med giftermål. Kjolen min ble ferdig bare timer før bryllupet, om det hjelper.🙂

  3. Gratulerer med award! Vel fortjent!! Kjekt å få vite litt mer om deg! Vi vil gjerne følge bloggen din, så vi legger oss som følgere. Ønsker deg en flott dag!

    Klem Johanna

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

