Fra strikkekurven nr. 4

Siden i sommer en gang har det ligget en fiks ferdig babyjakke i strikkekurven min. Alle tråder festet og egentlig helt klar til bruk. Bortsett fra at den altså manglet knapper. Jeg var uheldig da jeg strikket knappestolpen og innså etterhvert at jeg ikke klarte å jukse det bra nok til til at jeg ville gi bort jakken. Og siden det ikke er noen små erter dagsventende her i huset har det liksom ikke hastet noe særlig med denne jakken. I utgangspunktet tenkte jeg å sy på patentknapper, men jeg er ekstremt utrent på sying, så den ene delen av en patentknapp som jeg har sydd i tok for mye sinnsro.

Ja, hva gjør man da? Slår jakken ihjel med en hammer og beveger seg videre til neste strikketøy?

Neida. Man bestemmer seg for å prøve noen tilsynelatende veldig praktiske trykknapper som skal hamres på. Oppdatering følger!

2 kommentarer »

  1. Oi, dette såg dramatisk ut! Blir spanande å sjå resultatet.
    Er det Malsengarn?

    • Unsepus said

      Nei, dette er Lanett. Tror det blir bra resultat med trykknappene🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

