Oppskrift på Hubba Bubba-jakke!

Hubba Bubba-jakken er anbefalt av Baby-B!

Hubba Bubba-jakken er anbefalt av Baby-B!

Nå ligger Hubba Bubba-jakken tilgjengelig i Vridd og Vrang-bloggen.

Jakken er strikket i Kirkcaldy 2-tråds garn fra Malsen og Mor, men kan også varmt anbefales i Donegal silketweed. Disse garnene gir luftige, lette og varme plagg – egenskaper som er perfekte til plagg som små barn skal gå med. Størrelsen på jakken er 6-9 mnd, flere størrelser kommer etterhvert dersom det er etterspørsel etter det.

Bobler er tingen i vinter, de er morsomme å strikke og fine å se på!

3 kommentarer »

  1. HildeC said

    Så fin jakka er. På uttrykket å dømme er det ikke vanskelig å se at Baby-B er fornøyd. Det var en skjønn modell for jakka😀

  2. Greta said

    Stilig jakke og baby. Vet kvar eg kan finn møsnteret om eg skal alge sånn. Kven veit kva det blir til.
    Eg har jo ingen anna jobb enn hus og heim og strikking. Greir ikkje det. Men er gald eg greier å strikke og da har eg meir tid til strikking også.
    Ha ei flott helg, den er rett rundt hjørnet. siste helga i nov

  3. Matja said

    Jakken ble helt nydelig.Har lyst til å prøve meg på den,hvis tiden strekker til:)
    Nydelig farge også.Ha en flott adventstid:)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

