Pakke? Til meg?

Jeg er ikke en person som har spesielt mye vinnerlykke. Det vil si, i de viktige tingene i livet pleier det å gå ganske bra – jeg har hell i kjærlighet, snille venner, ingen store mangler ble oppdaget etter at vi kjøpte leiligheten, katten kommer hjem hver kveld og da jeg var liten var det strengeste min far sa til meg: «pleier vi å være strenge med deg, unge frøken?»

Men i spill og sånt pleier jeg ikke å være den som alltid vinner. Derfor gledet jeg meg veldig over at jeg vant i konkurransen hos Magiske pinnar. Uventet og veldig kjekt! Og det gjør absolutt noe med humøret å komme hjem til pakke i postkassen, faktisk en pakke som er nesten like stor som postkassen. Utenpå var det et fint bilde av Malsen:

SNV80487

Og hva fikk jeg? Snille Magiske pinnar sendte meg tre nøster med Järbo fantasi – et litt Noro-liknende garn som jeg har siklet på via Ravelry. Magiske pinnar selv har strikket noen veldig fine stripete sokker med dette garnet, så det skal nok få bein å gå på snart her hos meg også!

Tusen takk, det var gøy å vinne!

SNV80489

4 kommentarer »

  1. Kjekt at du likte garnet. Eg gler meg til å sjå stripene dine.🙂

  2. Matja said

    Gratulerer med flott gevinst.Koselig med slike pakker i posten.Ha en flott uke:)

  3. Gratulerer med herlig, nytt garn! Gleder meg til å se hva det ender opp som=D

  4. Greta said

    Gratulere med pakke. Vinnerlykka kom til deg i posten. Kjekt med sånne pakker. Spennde å sjå kva du får laga av garnet du fikk. ha ei flott helg

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

