Lignende

norosock

Er de like nok til at man ser at de hører sammen?

Jeg har delt et nøste Noro Kureyon sokkegarn i to for å strikke meg et par fabelaktige sokker i psykedeliske farger. Jeg liker egentlig godt at sokker er litt ulike, så lenge fargene tydelig viser at disse to sokkene, de hører sammen. Forhåpentligvis blir ikke dette paret alt for forskjellig.

Noro-sokkene er et av (svært) mange prosjekt som ligger i strikkevesken min og snart er underveis til litt hytteferie. Jeg tror jeg forventer et innslag av plutselige magiske evner, for jeg har virkelig store strikkeplaner for den kommende uken. Rapport kommer når jeg er tilbake! Let the knitting commence!

6 kommentarer »

  1. lise said

    Herlig garn – så klart det kommer til å spreke sokker. Og skulle de ikke passe godt nok – så får du gjøre det samme en gang til!

  2. Strikkepanja said

    Gled deg til å strikke sokker av Noro-garnet. Det er en fryd for øyet. Jeg er halvveis på den ene.

  3. Siena said

    Jeg holder også på med et par strømper i Noro sokkegarn – det er nesten umulig å slutte å strikke, vil jo hele tiden se hvordan fargene utvikler seg…

  4. På den ene side – lykke til med strikkingen i ferien og håper du får strikket og kost deg masse!

    På den annen side – om man får strikket masse i ferien, skyldes det som oftest dårlig vær, og DET får vi jo ikke håpe…

    Ønsker deg derfor god ferie – og håper det blir en god balanse!

  5. Matja said

    Ser lekkert ut.Flotte farger.Kos deg på hytteturen:)

  6. Siena said

    Veldig hyggelig å komme hjem fra ferie til garnpakke fra Malsen og Mor – tusen takk! Nydelig garn og farger!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

