Lykken er et tak…

…over altanen! Da kan man nyte hvor deilig det er å sitte ute, iført sin tykkeste hjemmestrikkede jakke, mens regnet øser ned like utenfor gelenderet.

altan_regn

Jeg syns det var uventet inspirerende å sitte i den friske regnluften, med en skog av pelargonier på den ene siden av meg, og roser og lavendel på den andre. Plutselig ser jeg uant potensiale for altanen, strikketøyet og meg selv! Og som en bonus er jeg kommet et stykke videre på et prosjekt som har veid noen kilo i samvittigheten min.

altanstrikking

4 kommentarer »

  1. *myse over nakken på*
    Hva strikker du???

    • Unsepus said

      Jeg strikker på en hjemmediktet jakke som har vært i dvale en liten stund. Men nå krever den oppmerksomhet!

  2. Greta said

    Det er gøy å se på skikkelig ver, når ein sjølv kan sitte trygt og tørt.
    Det blir spennede å sjå jakka di. Spes når du har laga mønstra sjølv. flink du.
    Ha ei fortsatt fin helg

  3. Marit said

    Sikkert herleg på terassen,men herleg i Vetlefjorden og. Mange gode modne kirsebær.Vi snakkast.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

