Jubilering!

Blogging er hardt arbeid!

Blogging er hardt arbeid!

I disse dager er det to år siden jeg begynte å blogge.

Det er sjelden jeg bruker smilefjes i innleggene mine, men at det faktisk er gått to hele år siden jeg skrev mitt første innlegg her får meg til å ville si:

:-o   !!!

Det har vært veldig artig å blogge med dere – for det er jo leserne det handler mest om. Har man ingen som leser det man skriver, da gidder man ikke å holde på med det lenge! I løpet av de to årene jeg har holdt på har det skjedd mye. Hver måned er det flere som besøker bloggen og jeg får stadig hyggelige kommentarer fra lesere jeg ikke har «sett» før. Tusen takk til alle dere som følger med!

Bloggingen har gjort at jeg er blitt enda mer glad i strikking som hobby, den har skylden for at jeg har overfylte lister over ting jeg har lyst til å strikke, den har lært meg at strikkekafé er ok likevel –  og den har gitt meg mot til å la hobbyen bli til butikk også!

Folkeskikken i bloggverdenen tilsier at det er bursdagsbarnet som skal gi vekk noe – og ettersom det er dere lesere som egentlig er bensinen som får bloggen til å gå, så føler jeg at det er helt på sin plass med litt belønning til dere! Legg igjen en liten melding i kommentarfeltet innen søndag kl. 20, så er dere med i trekningen av en liten oppmerksomhet i anledning bloggdagen min. Det er ikke helt usannsynlig at det kan bli noe mykt noe fra Malsen og Mor….

Jeg vet at det er mange som leser bloggen, men ikke kommenterer – og det har jeg full forståelse for! Likevel vil jeg oppfordre alle til å gi et lite pip denne gangen, så får jeg anledning til å finne frem til flere flotte blogger å lese! Og dere er med i trekningen av noe kjekt!

20 kommentarer »

  1. Matja said

    Gratulerer med 2 års jubileum.Utrolig hvor fort tiden går.Koser meg alltid her på bloggen din og ser frem til mange hyggelige visitter i mange år fremover:)
    Ha en strålende flott dag:)

  2. Kristin said

    Er helt ny leser av bloggen din, og skal granske den mer grundig når jeg er ferdig med dagens vindusvask (grrrrr er ikke favoritthobby). Er veldig fornøyd med all hjelpen du har gitt meg i forbindelse med garnkjøpet i din herlige nettbutikk, den skal besøkes igjen i nærmeste fremtid. Og i kveld skal det strikkas🙂. Skal ha loddtrekning mellom cabled fingerless gloves og Jacques Cousteau hat🙂 Lykke til videre i ditt tredje år med blogging og strikking og ny nettbutikk🙂 gleder meg til å følge med🙂

  3. Marten said

    Gratulerer med jubileum!

    Jeg er ofte innom her og har lagt igjen kommentarer et par ganger tror jeg. Jeg er også strikkefrelst for tiden, mye takket være blogglandia. Takker for inspirasjon så langt!

  4. Valerie said

    Happy anniversary!!

    Who knows, I might just learn Norwegian some day, just through reading your blog =)

  5. Næmmen, har du jubileum – GRATULERER! Husker ikke helt hvordan jeg først snublet over bloggen din, men jeg er glad jeg gjorde det, for her er mye god inspirasjon! Vil jo veldig gjerne vinne noe fra Malsen og Mor så klart – er superfornøyd med garnet derfra. Hils Malsen og feir med måte!
    Og ha en fin helg!

  6. Hobbygåsa said

    Vel, siden jeg faktisk kommenterte i forige innlegg så piper jeg🙂 Grattis med 2 år og grattis med butikk – må det bli mange, mange flere år !

  7. pernille said

    gratulerer med dagen da… kom over bloggen din i dag. likte naerbildene av garnet og strikketöyet. =)

  8. Camilla said

    Gratulerer så mykje med 2-års dag for bloggen din. Håper det vert mange fleire år med blogging, fordi her er alltid så mykje inspirerande å sjå🙂 Lykke til med garnbutikken òg, kjekt å oppdage nye garnmerkar🙂

  9. Siena said

    Hiver meg på her – gratulerer med jubileum (og ny butikk)! Det kan aldri bli for mange gode strikkeblogger eller garnforhandlere🙂

  10. Berit said

    Hei og gratulerer med jubileum og butikk – fristende flott garn, så jeg ser ikke bort fra at det ramler inn en bestilling fra meg også snart🙂
    Jeg har ikke blogg, men leser din likevel….
    Håper det er iorden, hehe…
    Jeg har lest hele allerede, siden den er så koselig😀

  11. Hilde said

    Hei =)

    Gratulerer så mykje med 2års-blog-bursdag.

    Bloggen din er en av mine faste blogga eg leser.

  12. Hedda said

    Grattis med bursdag! Det er alltid kjekt å finne inspirasjon her!🙂

  13. Hespetre said

    Hurra for deg!
    Jeg troooor jeg er ganske flink til å pipe her inne, men jeg kan jo alltids bli bedre.

    Gratulerer med bloggileum, jeg håper du holder koken lenge fortsatt, for jeg koser meg med innleggene dine.

  14. Marit said

    Til lukka med 2 års-blogging og ikkje minst butikken.
    Er ofte innom i bloggen og ser kva nytt du heldt på med.

  15. Hei igjen! Savner en «klikker» i høyremargen til butikken din!

    • Unsepus said

      Det var det bra du minnet meg på!😉

  16. Cruzidull said

    Gratulerer med dagen.

    Hilsen en som er sen med det meste, inkludert denne hilsenen.
    😀

  17. Greta said

    Skjønner at eg vart for sein til den fristen. Har hatt og har ferie, så eg har ikkje ahtt tid til skikkelig bloggrunde hehe.
    Vel, det er vel min kjære T som har ferie, men da har eg det litt eg og. har ikkje klart å strikke så masse id et siste.
    Liker bloggen din i alle fall veldig godt. Kjekt både lese og sjå kva du lager.
    Du skriver så godt også.
    Dermed vil eg gratulere deg med 2 års jubileum.!!!

  18. Hei IGJEN! Helt ok med det bildet. Kopierer du det fra min blogg, eller hvordan gjøres det??

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

