Overkill med FlyLady

Hvordan det går med ryddeprogrammet mitt?

Jeg druknes i epost fra FlyLady og er rett og slett gått lei av all masingen. Første steg blir å melde meg av nyhetsgruppen og fortsette med nybegynnerstegene i ro og fred. Det er mulig det fungerer for noen, men jeg blir bare sur når det kommer 10-20 eposter med reklame og mas, ispedd et og annet fyndig religiøst budskap, hver eneste dag.

Neste oppgave hjemme hos meg blir å ta meg av «hotspot»-ene mine. Fortsettelse følger.

flylady_innboks

6 kommentarer »

  1. strikkepanja said

    Ja, nei, det der så ikke ut til å hjelpe… :-p

  2. Hvordan skal du rekke å rydde hvis du må forholde deg til alt det der??? Har FlyLady misforstått? Men stå på, jeg har savnet ryddingen din i påsken jeg! Det ser ut som et grisehus her nå, så jeg er klar for nye tips ;-0

  3. Matja said

    Det var litt av en liste.Blir ikke mye tid til å rydde,hvis du skal lese alt det.
    Har savnet ryddingen din jeg også.Vasken min skinner ikke,men vinduene er nyvasket og nye gardiner er kommet opp.Måtte jo finne på noe:)Stå på og jeg er også klar for nye tips:)))

  4. mykstart said

    Hei, stikker innom og hilser på deg, siden du var en tur innom hos meg! Takker for hyggelig kommentar. Fint her hos deg da, jeg kommer tilbake.

  5. Greta said

    Eg er heime åleine nokre dager og da er det ganske så strøkent her, skal eg komme å hjelpe deg å rydde :=).
    du får lage deg ditt eige rydde program med litt og litt om gangen, så går det seg nok til.
    Lykke til, men kutt det der programmet

  6. kjersti70 said

    he he he😀 Ramla tilfeldig inn på bloggen din (søk på Flylady). Eg var innom Flylady for nokre år sidan og av ulike årsaker datt eg av. Begynner på igjen nå.

    Nokon burde fortalt deg å slå av den der epost-greia. Det er forferdelig irriterande! Nei, eg går heller inn og sjekkar sjøl.

    Lykke til, enten du følger flylady eller ei. Nå skal eg kikke meir på bloggen din; ser ut til å vere ein spennande stad!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

