Strikking og mat

Se for deg at du skal strikke noe lekkert og varmende som du har lyst til at skal bli ferdig fortest mulig.

Materialet du har fått å jobbe med består av lange, myke og glatte hår som er løst tvunnet sammen til en tråd. Hver tråd er som den glatteste, mykeste flette.

Mønsteret du skal strikke involverer å strikke tre masker sammen. Om og om igjen.

Arbeidsredskapet du har å strikke med er to wienerpølser.

Sånn føler jeg meg etter noen omganger med bjørnebærmønster i Misti på pinne nr. 6.
Hilfe.

6 kommentarer »

  1. Bea said

    Berre tanken på å halde to feite wienerpølser får meg til å grøsse…😉

  2. hihi..for et herlig blogginnlegg!

    men uff..strikking skal være GØY :))

  3. Kiwa said

    Morsomt innlegg! Men ja, det er sånn noen ganger!! Og tre rett sammen… :s

  4. mimouna said

    Auda! Ikke favorittmønsteret med andre ord? Håper resultatet blir bra i alle fall! :o)

  5. Greta said

    Huff da, da hadde eg nok slutta veldig fort og begynt på noko anna. Høyres ekkelt ut rett og slett. men du vil vel virkelig ha det der da, så da får du slite med winerpølsene dine. Ha ei flott vike

  6. Rita said

    Ha ha ha ha- det er den morsomste måten å se det på jeg har lest! Det var AKKURAT sånn jeg følte det da jeg prøvde å lage påfulgmønster. Jeg ga opp….

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

