Have yourself a merry little christmas

Juleferie er et fantastisk påfunn. Den eneste gangen i året det er mulig å få tilbake tiden, få nyte litt av de langsomme, seige dagene man husker fra man var liten. Kjede seg litt, på en behagelig måte.

snv86522

Da jeg pyntet juletreet hos mine foreldre dukket det, i år som alle tidligere år, frem noen klenodier i form av rar og merkverdig julepynt som jeg og mine søsken har laget da vi var barn. Jeg kan huske hvor mye flid jeg ga meg i å strikke og så sy sammen denne «sukkerstangen» like før jul det året jeg var 9 år. Når jeg ser på sømmen i dag må jeg flire litt, men det er jo egentlig et godt tegn at enkelte teknikker blir lettere med årene.

Og nå må jeg drikke kaffe og strikke litt og nyte den siste juledagen før jeg skal på jobb i morgen.

1 kommentar »

  1. Matja said

    Så herlig.Kjempeflott sukkerstang.Er så kjekt å ta vare på det barna har laget.Kjekt å se vår egen utvikling også.Har selv en duk som jeg broderte da jeg var 9år.Den er fremme hver jul og jeg er kjempestolt av den.Ha en fin dag og fortsatt fin romjul.Klem:)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

