Nesten like

Min samboers bror er glad i sokker som ikke er like. Han slakter alle sokkepar og viser seg sjelden i to sokker med samme farge. Noen vil kalle det en tvangstanke, jeg skylder på hans unge alder. Ungdommen i dag, altså.

snv86420

Siden Borussia Dortmund er favorittlaget måtte sokkene bli svarte og gule. Forhåpentligvis senker julefreden seg når pakken åpnes og to litt like, men ganske forskjellig sokker kommer til syne.

To-eggede Dortmund-sokker

Garn: Silja/Ida strømpegarn

Garnforbruk: 85 gram

Pinne nr. 3,5

Mønster: standard sokkeoppskrift

Underholdning: Messias-krim sent på søndagskveld

4 kommentarer »

  1. mimouna said

    Det der var jo en super ide! Sokkene ble supertøffe de.

    Jeg sitter og deler alle smånøstene mine for å få to like sokker, men ulike er i grunnen morsommere.

    Ha en fin uke!

  2. Matja said

    Tøffe sokker.Likte at de var litt forskjellige.Skal huske det,når restekurven skal krympes.Ha en fin dag:)

  3. strikkepanja said

    Sokkene ble kjempefine! Jeg er egentlig veldig for sokker som er like, men ulike. Hva er Messias-krim? Er spent på hva du strikker til Deadwood :-p

  4. […] en av de det er gøyest å strikke til er min snart-svoger i Tyskland. Jeg har tidligere strikket labber til ham, blant annet et par usymmetriske labber i de riktige fotballfargene. De har tydeligvis falt i smak, […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

