Action-bilde: Nororuter

Jeg lurer alltid på hvordan det går med strikkeplaggene jeg ser rundt omkring i blogger og på Ravelry. Blir de brukt? Er de praktiske? Holder de fasongen? Nupper de? Som regel får man aldri vite disse tingene, man hører menlig ikke mer om dem så snart siste tråd er festet og bildene er blitt gode. Derfor slår jeg nå et slag for ACTION-BILDER. Vis strikkeplaggene i bruk! Fortell hva som kunne vært gjort annerledes, skryt av det som er bra!

Mitt første action-bilde er fra en tidlig torsdag morgen, den første morgenen med frostrøyk denne høsten. Noro-sjalet er behagelig og fargene er helt fantastiske i dagslys. Jeg har noen ganger tenkt at skjerfet bare er blitt sånn passelig fint, men etter å ha sett hvor griselekkert det ser ut når det henger på stumtjeneren på jobben, så er jeg forelsket.

9 kommentarer »

  1. mimouna said

    Action-bilder er bra! Flott at skjerfet ditt fungerer i bruk, det ser jo deilig ut også.

    Angående trøyen jeg strikket så finnes det en voksenutgave i boken Feminin strikk. Den skal egentlig strikkes fram og tilbake, men jeg strikket rundt opp til ermeringningene. Mye enklere!

  2. Matja said

    Kan godt forstå at du er forelsket.Sjerfet og fargene er bare kjempelekre.Supert med slike action bilder.Ha en fin kveld:)

  3. Bea said

    Eg må seie at det gjer seg meget bra «in action»!🙂

  4. Greta said

    Tanken er god. Er litt redd at det helst blir action bilder av ting som fungerer, men kanskje vi kan være så erlig at vi legg ut dårlige produkt også.
    I alle fall bør ein gjer det om ien strikker etter ei ny oppskriftog resultatet ikkje vert noko godt.
    Det er veldig kjekt når ein har strikka noe nytt til seg sjølv og ein er så fornøgd med det som du er.
    ha ei strålande helg, den kjem jo snart

  5. Bea said

    Rive ned tapet er eg god på, men å henge opp ny er kjedelig så det får du gjere sjølv 😉 Nei, trur nok eg har nok med mitt eige.. Men takk for tilbudet!! Hehe..

  6. Greta said

    Takk for fine ord.
    I dag har egdet mye bedre enn i går. Må bare få ut litt gruff. Er jo vand med å slutte i den jobben. Gjorde det første gang for 12 år siden. Da eg vart uføretrygda. Men har 3 ganger klart å begynt att litt på vikar time basis.

    Det er kjekt å tjene noen ekstra kroner utenom minstepensjonen, men vi grier oss😀.
    Nå skal eg forkusere på alt eg klarer å strikke, alle mine nye bekjentskaper og venner her på bloggen, familien, selv om dei ikkje er heilt ner, alt det nye garnet eg ikkje visste fantest før eg nå begynte å leite og få ider fra dere, alle dei flotte oppskriftene, at eg slepp å vere så forferdelig sliten i hodet når eg kommer fra jobb. Altså. Aldei så galt at det ikkje er godt for noko.

    Nyt helgen og livet og ta vare på øyeblikket, det er nå du levere.

    stor klem

  7. Ann said

    Kun Noro er Noro, flott eksemplar😀
    Veldig godt at noen tar opp dette, det lurer jeg også ofte på. Og bare for å ha sagt det, jeg bruker i hvert fall fem av de 50 parene med votter jeg har strikka; jeg håper ellers at folk bruker de vottene de får av meg😉
    Jeg tar oppfordringa, biler æksjenstrikking skal bli!

  8. fragaria said

    Jeg synes også det var en smart tanke, klart vi må si litt om hvordan det har gått med tingene etterhvert og fortelle om bruk av dem og slikt!

    Skal jammen skrive en sånn post etterhvert!

  9. sipusa said

    Ja, der sa du noe….dette skal jeg legge meg på minnet, og huske å ta bilde av de plaggen jeg bruker i acsjon også!

    Prøve huske mener jeg *tralala* så hvis det ikke kommer actionbilder i bloggen min er det ikke for at ideen ikke var god nei…..*rødme*

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

