Schizofren katt

I dag føler jeg at det ble endelig bevist at Malsen ikke har en spesielt stabil psyke. Etter å ha blitt vekket av Malsen sekstiden, av at han hoppet rett i mitt sovende ansikt flere ganger, gikk over hodene våre med iskalde poter, for så å klatre i soveromsgardinen mens han pep ynkelig og jamrende, sto jeg opp. Ganske forbanna. Veldig klar for å hive hele katten på hodet ut fra altanen.

Og hva finner jeg på baderomsmatten? Den våkne og energiske katten ble forvandlet til DETTE så snart han så at jeg sto opp fra sengen:

Hva? Morgen allerede?

Hva? Morgen allerede?

Næh. Tror ikke jeg gidder å gå ut i dag.

Næh. Tror ikke jeg gidder å gå ut i dag.

Ikke vekk meg når du går.

Ikke vekk meg når du går.

5 kommentarer »

  1. Strikkepanja said

    Ja, det er det jeg har sagt hele tiden…😉

  2. Kjerstin said

    Drittunge!

  3. Bea said

    Ha ha.. Han der altså!! Schizofren kanskje, men likevel utruleg herlig!!😀

  4. Matja said

    Hehe,synes de er aller best når de drar deg ut av dynen tidlig søndags morgen,bare for å krype under dynen selv.Søt er de nå likevel.Ha en nydelig helg:)

  5. mimouna said

    Å, nok et argument for å IKKE skaffe katt. Jeg har en som maaaaser om å få en pus, men det hadde nok blitt meg og ikke henne som ble vekket av den om morgenen tenker jeg. Pusen din var jo uansett søt da, luringen.

    Har kikket litt nedover her, og Bondevik-garnet må være noe av det artigste jeg har sett! Hvem i all verden finner på å lage noe slikt da?? Tøflen dine var drimot helt herlige, til å bli i godt humør av. Da fikk jeg en ny bok på ønskelisten.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

