We’ve got a live one.

Smile and wave, just smile and wave.

Smile and wave, just smile and wave.

Husker dere denne genseren? En nesten ferdig genser som sto sterkt i fare for å ende sine dager nederst i en godt gjemt plastikkpose. Da jeg for et par måneder siden klaget min arme nød og lurte på om jeg skulle gjøre den ferdig eller ikke, var det en del som mente at jeg skulle stå på og se om det ikke ble en okei genser til slutt likevel.

Det har vært et sant slit å få genseren ferdig. Jeg har hatt veldig vondt i viljen underveis og har virkelig måttet ta meg sammen. Men nå er den ferdig og jeg er veldig lettet over å ikke ha den på samvittigheten mer.

Vakker er den ikke blitt, men jeg håper den er grei nok til barnehagegenser for den lille gutten som skal få den.

Grønn genser / Mount Everest for mitt strikke-jeg

Garn: Paris, 100% bomull

Garnforbruk: ca 300 gram

Pinne nr. 5

Mønster: Strikkejakke fra Drops design

2 kommentarer »

  1. Greta said

    Den ser da fin ut den genseren🙂 Du har ikkje laga jakke med knappar altså, men strikka genser av det? Trur motakeren blir både god og varm og fornøgd med genseren eg

  2. Unsepus said

    Ja, i et anfall av latskap fant jeg ut at jeg heller ville strikke genser. Burde selvsagt ha brukt et gensermønster da, jeg vet ikke helt hva som gikk av meg😉

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

