Usexy garn

Med ett nøste Robust fra Idena kommer man ganske langt på vei til to sokker. Men ikke helt i mål.

Heldigvis hadde jeg to nøster av dette garnet, gjemt unna i de to sofaputetrekkene som skjuler sokkegarnlageret mitt. Så det blir et ferdig strømpepar en av de nærmeste dagene.

Egentlig skal det bli litt herlig å bli kvitt disse nøstene med garn. De er nemlig iført et magebelte i en motestil fra fortiden.

"Bank meg. Jeg tåler det."

Jeg tenker ørken, kvegranch, en cowboy eller to, kanskje en indianer.

Det er så fornuftig at det nesten blir sjarmerende.

4 kommentarer »

  1. Greta said

    Ser da ut til å bli stilige sokker sjølv om garnet er «usexy» Eg bruker ofte ikkje alltid, men ofte å ha en kontrastfarge på hæl og felling, da er det nok med ett nøste av hovedfargen.
    Ha en flott dag

  2. Merete said

    Men er ullsokker sexy? Trodde det var definisjonen på det motsatte?

  3. Unsepus said

    Greta: takk for tipset, jeg skal prøve det ut til et av de neste sokkeparene jeg strikker. Det blir en del enslige nøster, så hadde vært kjekt å få brukt dem opp!

    Merete: Hehe. Mulig du er inne på noe essensielt her…Men behagelig går nå engang foran sexy til hverdags!

  4. […] garnet “Robust” i garnkisten min og gikk igang med et par sokker med flettemønster. Garnet var for cowboyer, men mønsteret var kjekt og sokkene ble […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

