Fotografvotter

Jeg måtte herme etter Bea og strikke fotografvotter jeg også. Hun har lagt oppskriften ut på bloggen sin – og det er virkelig et genialt plagg dette. Spesielt hvis man bor på forblåste og forregnete Island og liker å ta bilder. Dit skal nemlig disse vottene flytte senere i kveld.

Jeg er selv en svimekopp som mister alt mulig i gulvet, så jeg bestemte meg for å strikke inn en mulighet til å ta ut tommelen i tillegg til pekefingeren. Så kan man klomholde på kameraet sitt der i kulden.

Og når man er ferdig med å ta bilder er det bare å skynde seg hjem for å sette på tevannet!

Fotografvotter til Anneliese

Garn: Rubin superwash

Garnforbruk: 70 gram

Pinne nr. 3,5

Mønster: Beas fotografvotter

7 kommentarer »

  1. Greta said

    Skikkelig tøffe votter. Dei kan vere praktiske til mye anna enn berre til ¨å fotografere i. Kanskje eg skal prøve sånne en dag eg og.

  2. HildeC said

    Så artig at du har laget hull til tommelen i tillegg – en skikkelig god ide😀

  3. Greta said

    vil ønske deg god helg!

  4. Matja said

    Takk for tipset.Disse vottene er kjempeflotte og geniale.Ha en fin helg:)

  5. janne said

    denne var smart du……… :O)

  6. Unsepus said

    Vottene virker veldig praktiske i bruk også – og ikke bare til fotografering. Fisking av busspenger ut av lommebok er også en aktivitet man kan trenge «pinsettgrepet» til🙂

  7. anneliese said

    hehe… tack för det! jag väntar redan på de och att jag kan använda de när det börjar blir ännu kallara🙂 vad kul att du kallade de även efter äh… mig…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

