WIP Piggie

Lei av å ligge i en plastikkpose!

Lei av å ligge i en plastikkpose!

Jeg pleier å tenke at jeg selv ikke har noen strikke-UFOer liggende. Derfor ble jeg nesten litt sjokkert da jeg innså at det eneste som mangler på at lille-gris skal få en make, faktisk er at jeg tar meg sammen og strikker de siste få radene som står igjen. For gris nummer to gjenstår det altså ikke så mye på:

Mangler bare et grisefjes

Mangler bare et grisefjes

Hvis jeg skal være helt ærlig vet jeg jo hvorfor disse vottene ble lagt til side: for det første var det ikke egentlig kald vinter lengre, og for det andre var det ganske kjedelig å feste tråder på den første grisen.

Men NÅ! Nå skal det bli ferdige grisevotter! Jeg har laget til en lett synlig oppbevaring for (små) strikketøy jeg holder på med og regner i grunn med at den vil fungere som en motivasjon til å få gjort ting ferdig. Spesielt godt egnet til strikketøy med ansikt!

Hjelp?

Hjelp?

5 kommentarer »

  1. lise said

    Ja, redd grisen! Håper du har et pustehull i den krukken, ellers er det ikke sikkert han greier seg.

  2. Bea said

    Superwash til fotografvotter🙂 Til vanlige skivotter kan ein godt bruke vanleg ull, det er berre kjekt om dei tover litt og blir varme og gode!

    Råstilige votter!! Griser er tingen😉

  3. Kjerstin said

    Hannibal Lecter samlet også ansikter, eller hoder på slike glass😀

  4. Unsepus said

    Jeg må si at det er tydelig at innstillingen til grisen min varierer litt her, noen er redd han ikke skal klare seg, mens andre trekker paralleller som lukter av formalin😉

    Til syvende og sist er det vel litt det samme prinsippet både jeg og Hannibal jobber etter: show and tell…

    Grisen er forøvrig blitt skjøvet til siden av fotografvotter, mulig jeg bør lette litt på lokket i mellomtiden😉

  5. Kristin said

    Grisevottene var supre! Kunne du være så snill og sende meg en mail med hint om mønsteret? Kjenner en mann med grisedilla som fyller år snart…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

