Lunsjsokker

Så er omsider sokkene jeg har strikket på i lunsjen på jobben ferdige. De har måttet vike i prioritet hver gang jeg har hatt noe mer interessant å strikke på og stilnet for alvor av i fremgang da jeg for noen måneder siden begynte å ta med meg et strikketøy i håndvesken hver gang jeg gikk ut. Men nå trengte jeg pinnene til Knitting-on-the-road-sokken, så da var det bare å ta seg sammen.

Jeg har prøvd meg på Silja i pinne 3,5 og syns at det fungerer greit. Sokkene er ikke blitt for løse og lefsete. Imidlertid er det for tiden en god del for varmt til at jeg har kunnet prøve ut om de er gode i bruk.

Blåbærsokker

Garn: Silja strømpegarn

Garnforbruk: 75 gram i størrelse 36

Pinne nr. 3,5

Mønster: Blueberry Waffle Socks

Og sokkene fra Knitting on the Road? Én ferdig, one to go!

3 kommentarer »

  1. Matja said

    Nydelige sokker.Godt jobbet i denne varmen:)

  2. Bea said

    Bra jobba, ja!!🙂 Sjølv er eg inne i eit vakuum.. Har lyst å strikke, og har ørten småprosjekter på gang, men får ikkje gjort noko.. *sukk*

    Det er vel helst berre snakk om å ta seg i nakken (og eventuelt rekke opp dei som aldri kjem til å sjå dagens lys som ferdige prosjekter likevel..)

  3. Unsepus said

    Tja, Bea, det er stort sett akkurat dét vakuumet jeg pleier å være i – bruker mer tid på å tenke på hva jeg har lyst til å lage enn å faktisk lage det🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

