Søker mini-pirat

Pirat søkes. Må ha lite hode.

Denne luen skulle bli en gave til min venn Lars. Dessverre viser det seg at Lars nok ikke er rette mottaker – med mindre hodet hans har krympet en del størrelser siden sist jeg så ham. Jeg er usikker på hva som har gått galt, men luen er altså blitt veldig liten. Nettopp på grunn av dette har den blitt liggende som en UFO i en god del måneder. I et håp om at den kanskje kunne komme til å passe min nevø på 5 år har jeg strikket den ferdig, men jeg tror faktisk den blir for knapp selv for en 5-åring. Finnes det standardmål for luestørrelser, slik at jeg kan sjekke?

Mislykket pirat

Garn: Juvel superwash 100% ull

Garnforbruk: ca 50 gram

Pinne nr. 4

Mønster: standard luemønster med piratmotiv fra We call them pirates-luen

4 kommentarer »

  1. Merete said

    Så godt å se andre blogge om sine mer-eller-mindre-vellykka prosjekter! Ha den på lur, det kommer alltids noen som trenger ei lita lue, kjekk gave til en liten tass.

  2. Nei så sinnsykt kul. Noe sånt hadde sikkert nevøen min på 4 år likt! Tusen takk for kommentaren på bloggen min. Jeg er en sucker for kommentarer=P
    Synes prosjektet var vellykka jeg, hva så om den ikke passer til rett person, den passer garantert til noen andre!=D

  3. lise said

    Kul ble den i alle fall, om enn litt liten..

  4. Fettar Anton said

    Kjempeflott blogg, Unni.
    Takk for få, men fine dager i Vetlefjorden.
    Vi snakkes!

    Hilsen Fettar Anton

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

