Alter Ego februar 2008

Murmeldyr

Da jeg gikk til jobben i dag slo det meg at det faktisk er begynt å bli lyst. Det var et hint av klar himmel, jeg hørte fugler som kvitret og jeg følte meg ikke som en avviker da jeg et øyeblikk tenkte på våren og sandaler.

Jeg tror det er første gang jeg er så bevisst dette med at det har vært mørkt lenge og at solen nå har snudd. Det har vært fryktelig tungt å komme seg opp av sengen de siste månedene og jeg har benyttet meg mer og mer av fleksitiden på jobben. Snart er det ikke nødvendig lengre! Men nå i februar skal jeg unne meg å gjøre som Pus den eldre: tulle meg inn i dynen og trykke på snooze bare én gang til.

1 kommentar »

  1. Matthias said

    so cute🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

