Hadet 2007, velkommen 2008…

Godt nyttår!

Jeg ønsker alle som leser bloggen min et riktig godt nytt år! Det er fristende å si som min mor: det er nesten nifst at enda et år er gått. Dagene flyr og det blir vår utfordring å prøve å bruke dem til noe fornuftig. 2007 er det første året hvor jeg har jobbet fast, hver eneste dag, og jeg merker i alle fall godt at det er annerledes nå når dagene rett og slett er mindre fleksible.

Jeg er ikke så begeistret for nyttårsforsett, og i alle fall ikke begeistret for å annonsere mine gode intensjoner. I år skal jeg prøve å heller ha dem i bakhodet. Men jeg har dem, jeg har faktisk ganske mange håp og drømmer for hvordan jeg skal få mest mulig ut av 2008.

May the force be with me!

Malsen har pyntet seg til jul

Legg igjen en kommentar

