Alter Ego desember 2007

Det er desember og jeg har lyst til å pynte til advent, finne frem julegreier, rydde i leiligheten, tenne lys, drikke te med krydder, varm sjokolade med kanel, spise pepperkaker, bake julekaker, finne på morsomme presanger til mine kjære….

…….. men så jeg litt sånn «nei, jeg hakke tid, for jeg må finne skjegget»

Det er alltid noe annet. Og så blir det til at det er blitt kveld og sengetid allerede, uten at jeg har «rukket» å tenne lys eller glede meg over julesviblene eller strikke litt på sjalet mitt.

Derfor er desembers alter ego et som jeg håper vil motivere meg til å leve litt mer langsomt og gripe nuet. Tross alt, hvem i all verden kan ha mer tid en en strikkende kattepus???

Knitting kitty

1 kommentar »

  1. Line said

    Jeg må bare si at jeg er så glad for å ha funnet bloggen din! Hver gang jeg finner en ny blogg som fenger, er et høydepunkt i hverdagen – og din er hittil den beste🙂

    Du skriver bra!

    …og ja, den kattepusen var en liten tankevekker her i huset også.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

