Alter Ego november 2007

Det er mørkt når jeg går til jobben. Ofte er det mørkt når jeg går fra jobben. Noen ganger er det dystert hele dagen, med skittengrå skyer som ligger som et lokk over hustakene. Jeg har derfor vært inne på tanken om en del lite oppbyggelige alter ego’er, men i dag slo det meg at denne vinteren blir kjip hvis jeg ikke tar et tak med det samme. Derfor:

Pig of Happiness

Det er jo snart jul, det er kaldt ute og fullt lovlig å være inne nesten hele tiden, man kan snart begynne å bake julekaker og jeg har både pledd, katt og stearinlys. Jeg får begynne å smile mer!

The Pig of Happiness er lånt fra Edward Monktons nettside, den mannen har mange andre fascinerende kreaturer. Jeg er svak for The Madness Hamsters og The Penguin of Death.

4 kommentarer »

  1. anjapanja said

    Jeg hadde trodd at The shoe of salvation ville være mest tiltalende😉

  2. innfall said

    Nei, det ville ha vært en klisjé ,-)

  3. Liv-Toril said

    Ja, vi går en hjemmekoselig tid i møte, og for oss som liker håndarbeid så er det så mange flotte prosjekter å se fram til. Opphavet til det kinesiske smetteskjerfet er «Hege» på hobbyboden. Ønsker deg en god helg.

  4. agrosse said

    hej unni, då är det väl samma skitväder i norge som här i island… det känns bra att det finns folk som känner ibland att vädret gör det lika grått inne som ute. älska kortet! fin svin! och skicka solstrålar till bergen. kramar annika

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

