Det er klart at de passet

Jeg fikk et brev med et fromt ønske på fredag:

Brev med gode ønsker

For å være helt ærlig hadde den samme tanken og det samme håpet plaget meg i et par ukers tid, for strengt tatt har jeg for tiden ikke råd til å spontanshoppe på internett. Men det var ikke nødvendig å engste seg, de passer og jeg elsker dem allerede.

Brev med gode ønsker

Hvordan skjedde så dette? Jo, jeg leste i noen blogger at Urchin fra høstens Knitty var tingen å strikke i høst, og tok meg en tur innom Knitty for å se om det virkelig er jeg som tar feil og om denne hatten egentlig er fin. Svaret mitt er fremdeles nei. Men jeg leste nå gjennom hele artikkelen og så at designeren og den søte jenten på bildene kommer fra Skottland og at hun selger mønstrene sine på nettsiden sin. Siden jeg er en fan av skotsk kultur gikk jeg inn på siden hennes og oppdaget at hun bor i Edinburgh. Jeg liker Skottland, men jeg er dypt og hengivent forelsket i Edinburgh, og Ysolda Teague hadde mange bilder med byen som kulisse. Så jeg ble nå værende litt der da. Og en eller annen gang i høst hadde altså Ysolda kjøpt seg nye sko på Ebay og det ene fulgte bare det andre.

Heldigvis elsker jeg dem allerede. Det gjør at jeg kan glemme at jeg var så urutinert at jeg ikke tenkte på toll-og-moms-problematikken før skoene var sendt avgårde. Og at jeg måtte betale på posten for å få dem utlevert, nei det har jeg aldri hørt noe om.

Dessuten har jeg planer om å strikke meg en Cloud Bolero, designet av Ysolda Teague. Jeg er bare usikker på hva slags garn jeg skal bruke. Tror jeg skal prøve meg med dette rosa fra Handpaintedyarn, jeg har 200 gram og håper det vil være nok. Helst vil jeg strikke boleroen litt lenger, men jeg får vel bare se hvor langt garnet rekker. Hvis det fungerer til dette i det hele tatt?

.Rosa garn

1 kommentar »

  1. anjapanja said

    Jeg tror Cloud bolero kommer til å bli kjempefin i det rosa garnet🙂 Og grattis med nye sko!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

