20 dollar vel brukt

Malsen i sofa

Det er lørdag og helg og ingen grunn til å stresse. Malsen har skjønt det.

Men å glede seg litt over noe fint som er kommet i posten kan man jo fint gjøre selv om det er lørdag. Moo-kortene mine er kommet!

Moo cards

Jeg er begeistret, fine små kort med utsnitt av mine egne bilder, og min egen tekst på baksiden! Lagde like godt en jule-utgave også, fin å smette oppi julekort og julepresanger. Kan ikke skjønne annet enn at de som fant på dette konseptet tjener godt med penger nå, det er enkelt og billig å produsere, kunden gjør alt arbeidet selv og ikke minst: kunden blir så fornøyd at hun med glede promoterer moo-kortenes fortreffelighet til alle som vil høre på. Fort gikk det også, det tok en ukes tid fra bestilling til jeg hadde dem i postkassen min.

Julemoo

Og hvor kan man skaffe seg disse moo-kortene? moo.com, selvsagt!

1 kommentar »

  1. Grethe T said

    God kveldn. Katter kan kunsten å slappe av må vite.. Du har et perfekt bevis her ser jeg.
    Mookort har jeg aldri hørt om før nå. Så artig ut. Du er i forkant av jula, ser jeg. Det er bra. Jeg utsatte og utsatte julekortene i fjor, slik at julehilsen ble sendt ut pr sms. Jaja, det gikk nå det også. En ny sjanse i år. Ha en fin lørdagskveld.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

