Alter Ego september 2007

I present to you …. ME!

Edition: september 2007


Condition: slightly manic, ever so obsessed, decidedly sweet:

strikkejente.jpg
knitgirl.jpg
Høsten kommer snikende og jeg merker at jeg liker veldig godt å strikke for tiden. I forbindelse med flytting og midlertidig bosted hadde jeg glemt det litt ut i et års tid, men nå er interessen tilbake, kan man si. En del av grunnen til det er at jeg oppdaget at det går an å surfe på nettet og pleie en teoretisk håndarbeidsinteresse samtidig. Sånt er jo perfekt for meg. Gjennom de utallige håndarbeidsbloggene som finnes på nettet stimuleres både tiltakslyst, nysgjerrighet og selvtillit, for meg er terskelen for å prøve noe lignende utrolig mye lavere hvis jeg har sett det i en blogg enn hvis jeg har sett et perfekt og stylet bilde i en bok om strikking.

Dessuten har jeg oppdaget at det ER mulig å strikke etter mønster.

I’ve taken quite a fancy to knitting lately, hence the alter ego. Slightly manic, ever so obsessed, decidedly sweet. Autumn is a good time for knitting in any case, and right now I’ve got quite a lot of potential projects. Have to do something about all that yarn before it takes over the appartment.

1 kommentar »

  1. anjapanja said

    Jeg er helt enig! Det er veldig motiverende og inspirerende å lese andre sine blogger om strikking/hekling. Kommentaren min i går om å skryte av seg selv på en blogg kom litt feil ut. For jeg er glad for fraværet av jantelov på favorittbloggene mine🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

