Første strøk

Jeg er kommet i gang med trillebordet, etter å ha konstantert at det er forferdelig dyrt å kjøpe inn alle dippeduttene man trenger for å fornye et møbel. Er i alle fall glad for at jeg ikke måtte kjøpe meg et nytt møbel å pusse opp i tillegg.

Trillebordet i sin fordums noe falmede prakt:

bord_umalt.jpg

The artist at work:

artiste.jpg

Og endelig er grunning og sparkel på plass:

grunnet.jpg

Da gjenstår bare å pusse sparkel jevnt (en oppgave som jeg etter ca ett minutt skjønte at overhode ikke lå for meg, jeg ble rasende sint på både bordet, sparkelet som ikke ville bli jevnt og det dumme sparkelstøvet som festet seg på klærne mine. Min bedre halvdel overtok akkurat den jobben da det ble klart at jeg hadde tenkt å bli liggende på sofaen og sure meg), og male to strøk med eggehvitt. Samt flise toppen, men det har jeg ikke tenkt så mye på ennå.

2 kommentarer »

  1. anjapanja said

    Blir det ikke mye støv og malingslukt i stuen?

  2. Silvia said

    It stinks here, I can tell you…

    🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

